Serviceavtale kunder
Retting av systemfeil
Ved feil i systemet vil New Element foreta feilsøking og feilretting. Også server- eller domenerelaterte feil blir tatt hånd om.
Responstid
Feilsøking igangsettes innen 3-12 timer, løpende i normal arbeidstid (kl. 06-18 på hverdager), avhengig av hvilken serviceavtale du har.
Ekspressoppdrag
Vi tar i mot ekspressoppdrag, dersom noe haster mer enn vanlig og går utenom det en vanlig serviceavtale dekker. Som servicekunde må du da sette HASTER i emnefeltet. Ekspressoppdrag faktureres pr. gang i tillegg til den ordinære serviceavtalen.
Alle henvendelser skal skje via service@newelement.no.
Dette for at vi raskest mulig skal kunne løse problemet og at mailen du sender får et referansenummer, som følger saken helt til den er løst. Er det flere feil samtidig, må hver feil sendes inn som egen sak.Ønsker du som serviceavtale-kunde opplæring, hjelp med oppdatering av innhold eller ny funksjonalitet på ditt nettsted, dekkes ikke dette av serviceavtalen og prises i hvert enkelt tilfelle.
Øvrige kunder
Trenger du hjelp med oppdatering av innhold eller ny funksjonalitet på ditt nettsted, kan du kontakte oss på support@newelement.no, Messenger eller ta kontakt på telefon.
Kontakt
Serviceavtale kunder
Øvrige kunder
Facebook Messenger
Kontakt oss på Facebook for hjelp! Vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter, men utenfor ordinære åpningstider kan det ta litt lenger tid.
Fjernstyring
Nyttig informasjon
Våre servicevtaler sikrer oppdatering og oppetid…
Serviceavtalene vår ivaretar teknisk ansvar for WordPress publiseringsløsning/administrasjonsverktøy og tilleggsplugins godkjent av vår serviceavdeling. Ved [...]
Les merVedlikehold og sikkerhet viktigere og viktigere…
For å kunne ha en operativ og sikker nettside har det blitt viktigere og viktigere [...]
Les mer