Serviceavtale kunder

Retting av systemfeil

Ved feil i systemet vil New Element foreta feilsøking og feilretting. Også server- eller domenerelaterte feil blir tatt hånd om.

Responstid

Feilsøking igangsettes innen 3-12 timer, løpende i normal arbeidstid (kl. 06-18 på hverdager), avhengig av hvilken serviceavtale du har.

Ekspressoppdrag

Vi tar i mot ekspressoppdrag, dersom noe haster mer enn vanlig og går utenom det en vanlig serviceavtale dekker. Som servicekunde må du da sette HASTER i emnefeltet. Ekspressoppdrag faktureres pr. gang i tillegg til den ordinære serviceavtalen.

Alle henvendelser skal skje via service@newelement.no.

Dette for at vi raskest mulig skal kunne løse problemet og at mailen du sender får et referansenummer, som følger saken helt til den er løst. Er det flere feil samtidig, må hver feil sendes inn som egen sak.Ønsker du som serviceavtale-kunde opplæring, hjelp med oppdatering av innhold eller ny funksjonalitet på ditt nettsted, dekkes ikke dette av serviceavtalen og prises i hvert enkelt tilfelle.

Øvrige kunder

Trenger du hjelp med oppdatering av innhold eller ny funksjonalitet på ditt nettsted, kan du kontakte oss på support@newelement.no, Messenger eller ta kontakt på telefon.

Kontakt

Serviceavtale kunder

Hvis du har serviceavtale hos New Element skal alle henvendelser relatert til feil og problemer sendes per e-post til service@newelement.no.

Øvrige kunder

Facebook Messenger

Kontakt oss på Facebook for hjelp! Vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter, men utenfor ordinære åpningstider kan det ta litt lenger tid.

Fjernstyring

Vi tilbyr fjernstyring for enda raskere problemløsning. Vi fjernstyrer enheten din for å finne og rette eventuelle feil, endre konfigurasjon med mer.
Last ned New Element Quick support.
 
teamviewer logo

Service og drift av nettside

Har du en nettside du trenger hjelp til å vedlikeholde eller oppdatere?
Kontakt oss for tilbud