Serviceavtalene vår ivaretar teknisk ansvar for WordPress publiseringsløsning/administrasjonsverktøy og tilleggsplugins godkjent av vår serviceavdeling.

Ved feil i WordPress løsningen kommuniserer kunden dette til vårt servicesenter. Feilmeldingen blir registrert i vårt service-system og får et referansenummer som følger saken til den er løst.

Servicepunkter inkludert i våre serviceavtaler MINI, STANDARD og CUSTOM

  • Prioritert responstid ved systemfeil.
  • Feilsøking/feilretting av systemfeil i WordPress, inkludert utvidelser.
  • Fortløpende sikkerhetsoppdateringer.
  • Håndtering av server/webhotell og domene-relaterte feil.
  • Løpende oppdatering av WordPress inklusive utvidelser.
  • Justeringer i nettleser kompatibilitet for ledende nettlesere: Chrome, Firefox, Safari og Microsoft Edge.
  • Løpende justeringer og tilpasninger for mobile enheter (responsivt design).
  • Månedlige vedlikeholds-rapporter og besøksstatistikk.

Responstid
Feilsøking igangsettes innen 3-12 timer, løpende i normal arbeidstid (kl.08-18 på hverdager), avhengig av hvilken serviceavtale du har,
Om ønskelig kan du som kunde bestille ekspressoppdrag, dersom noe haster mer enn avtalen dekker.